Kompetencje, procesy biznesowe i rozwiązania związane z IT w telekomunikacji, a także OSS/BSS będą kluczowe, by odpowiedzieć na wymagania sieciowego społeczeństwa. Dotychczasowe doświadczenie firmy Ericsson pokazuje, że korzystanie przez operatorów ze sprawnych systemów OSS/BSS jest koniecznością i przekłada się na realny zysk w postaci m.in. redukcji kosztów utrzymania produktów(OPEX), ulepszenia systemów naliczania opłat, usprawnionego customer service (70 proc. problemów rozwiązanych podczas pierwszego telefonu) oraz zmniejszenia kosztów customer care nawet o 20 proc.
„Błyskawiczny rozwój globalnej komunikacji i liczba informacji, które sieciowe społeczeństwo wytwarza każdego dnia powoduje, że cała branża telekomunikacyjna znajduje się pod dużą presją. Nasze oczekiwania dotyczące dostępu do komunikacji, personalizacji, a także rozwiązań komunikacyjnych działających w wielu systemach i platformach zwiększają zapotrzebowanie na efektywne rozwiązania do zarządzania” – mówi Hans Vestberg, prezes firmy Ericsson. – „To dlatego w Ericssonie uważamy obszary OSS/BSS za strategiczną część naszej firmy”
Ericsson ma ogromne doświadczenie, dotyczące OSS/BSS, które obejmuje m.in. managed services (przekazanie zarządzania siecią zewnętrznej firmie), programy transformacji, budowę i optymalizację centrów danych, projekty rozwiązań, rozwój aplikacji i umowy utrzymaniowe.
Analitycy firmy Gartner w swoim niedawno opublikowanym raporcie plasują Ericssona już na drugim miejscu tego nowego i szybko rosnącego rynku. Stwierdzają też, że gdyby uwzględnić wpływ przejęcia Telcordii, Ericsson już w ubiegłym roku stanąłby na czele światowego rankingu dostawców systemów wsparcia i zarządzania dla telekomów. W 2011 r. Ericsson podpisał aż 26 kontraktów z obszaru OSS/BSS, obejmujących strategiczne partnerstwo z telekomami.
Więcej o OSS/BSS: http://www.ericsson.com/oss-bss/
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.
Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzystają ponad 2 miliardy abonentów.
Działamy w 180 krajach i zatrudniamy przeszło 100 000 pracowników. Forma Ericsson założona w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericsson_poland
www.youtube.com/ericssonpolska
www.facebook.com/ericssonpolska
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/ericsson-potentatem-na-rynku-systemow-it-wspierajacych-operatorow-telekomunikacyjnych